Vind hier een antwoord op vaak gestelde vragen.

Vindt u het antwoord op uw vraag hier niet terug? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Vaak gestelde vragen i.v.m. Algemene voorwaarden

Heeft u vragen over de algemene voorwaarden van Escala? Op de website kunt u het volledig doornemen.

U krijgt een ontvangstmelding dat we uw klacht goed ontvangen hebben. Aansluitend neemt de persoon die uw klacht zal behandelen contact met u op. 

Escala is een onderdeel van
CVBA Skilliant
Spoorwegstraat 14
8200 Brugge

U kunt uw klacht steeds schriftelijk bezorgen:

  • Via mail
  • Via brief: aan Escala, maatschappelijke zetel, Spoorwegstraat 14, 8200 Brugge

Tips voor een vlotte behandeling van uw klacht:

  • Vermeld steeds uw naam en uw contactgegevens (mail én telefoon) op uw correspondentie.
  • Omschrijf duidelijk uw klacht met een objectieve weergave van de feiten.
  • Gaat uw klacht over een opleiding? Vermeld de opleidingsnaam en de campus waar u de opleiding volgde.
  • Formuleer - indien mogelijk - welke acties u verwacht ter compensatie van een mogelijke tekortkoming.

Uiteraard kunt u ons steeds telefonisch bereiken om informatie te verstrekken. Bij een schriftelijk geformuleerde klacht kunnen we een grondige behandeling van uw klacht garanderen.

terug naar overzicht