Via brief: aan Escala, maatschappelijke zetel, Spoorwegstraat 14, 8200 Brugge
Tips voor een vlotte behandeling van uw klacht:
Vermeld steeds uw naam en uw contactgegevens (mail én telefoon) op uw correspondentie.
Omschrijf duidelijk uw klacht met een objectieve weergave van de feiten.
Gaat uw klacht over een opleiding? Vermeld de opleidingsnaam en de campus waar u de opleiding volgde.
Formuleer - indien mogelijk - welke acties u verwacht ter compensatie van een mogelijke tekortkoming.
Uiteraard kunt u ons steeds telefonisch bereiken om informatie te verstrekken. Bij een schriftelijk geformuleerde klacht kunnen we een grondige behandeling van uw klacht garanderen.
Dagelijks monitort Escala de klanttevredenheid en wordt het kwaliteitsbeleid geoptimaliseerd om onze dienstverlening beter af te stemmen op de opleidingsnoden in de publieke, social en non-profit sector.
Deze cookies zorgen voor een optimale werking van de website, zoals het bijhouden van uw cookievoorkeuren. Deze cookies zijn standaard ingesteld en kunnen niet aangepast worden, aangezien we zonder deze cookies de goede werking van onze websites niet kunnen garanderen.
Deze cookies worden aangeboden door derden om bepaalde sociale mediafuncties mogelijk te maken zoals bv. Een Facebook, Twitter of LinkedIn "Share"-knop, of een YouTube-video. Deze cookies laten de sociale netwerkkanalen ook toe je surfgedrag te volgen.
Deze cookies verzamelen gegevens over het gebruik van een website zoals het aantal bezoekers, de tijd die bezoekers doorbrengen op een webpagina, informatie over het gebruikersverkeer op onze website, bv. hoe gebruikers op de website terecht komen.