Escala

Bedrijfsopleidingen

header

Klantgerichtheid, marketing & communicatie [12]

 

Klantgerichtheid

Expert Klantgerichtheid - gratis introsessie

Maak in één avond gratis kennis met de spelregels om van uw organisatie een klantgerichte, 9+ organisatie te maken!
Opleiding van 1 sessie.


Expert Klantgerichtheid (Certified training)

Word expert klantgerichtheid. De training zal uw organisatie boosten. Op het vlak van klantgerichtheid. Op het vlak van financiële cijfers.
Opleiding van 10 sessies.


Facebook als betalende tool om uw publiek snel en efficiënt te bereiken

Facebook als betalende tool om uw publiek snel en efficiënt te bereiken
Opleiding van 2 sessies.


Iedereen mee met sociale media (online leren)

Als het algemeen kennisniveau van sociale media stijgt, dan is dit zowel goed voor de medewerker privé als voor de organisatie, een mooie WIN-WIN dus.
Opleiding van 1 jaar.


Klantgericht aan de telefoon of aan het onthaal in publieke & non-profit organisaties - vaardigheidstraining

train je vaardigheden in het communiceren met jouw doelpubliek
Opleiding van 2 sessies.


Klantgerichte vaardigheidstechnieken (onthaal, telefoon, klachten)

Met alle medewerkers samen het verschil leren maken en klachten leren benaderen als een kans om een betere klantgerichtheid te realiseren.
Opleiding van 2 sessies.


Marketing Communicatie (MarCom): de fundamenten

Werk stap voor stap aan de communicatiestrategie voor uw organisatie of uw merk.
Opleiding van 4 sessies.


Non-Profit Marketing - klant- en marktgericht denken én doen in publieke & non-profit organisaties

Marketing denken én doen in non-profit organisaties en openbare besturen
Opleiding van 4 sessies.


Nudging - optimaliseer het gedrag van uw publiek met een subtiel duwtje in de rug

Inspelen op gedrag van mensen met nudges, die subtiele duwtjes in de rug.
Opleiding van 1 sessie.


Omgaan met verbale agressie bij onthaal

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Opleiding van 2 sessies.


Uw Sociale Media Strategie in één dag - Sociale Media in publieke & non-profit organisaties

Strategisch aan de slag met social media
Opleiding van 2 sessies.


Verzamel sponsoring via betere fondsenwerving

Praktische tips voor fondsenwerving
Opleiding van 3 sessies.


1

Bedrijfsopleidingen

Onze partners

Met de steun van

© Copyright 2018 door Skilliant cvba| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden | Privacy | m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België