Escala
header

In 12 stappen naar een "content" communicatiestrategie op maat van jouw non-profit organisatie

Bied je doelgroepen met zinvolle informatie een meerwaarde en "verbind" ze met je organisatie

Opleiding van 4 sessies

Start:

08-03-2018, Gent

08-03-2018, Tramstraat 63, 9052 Zwijnaarde

Lesdata

Wegbeschrijving

Lesdata van deze opleiding: 8/03/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  8/03/2018 ( 13:30 - 16:30 )   |  15/03/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  15/03/2018 ( 13:30 - 16:30 )

Start:

08-05-2018, Kortrijk

08-05-2018, Doorniksesteenweg 220, 8500 Kortrijk

Lesdata

Wegbeschrijving

Lesdata van deze opleiding: 8/05/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  8/05/2018 ( 13:30 - 16:30 )   |  15/05/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  15/05/2018 ( 13:30 - 16:30 )

Tags: Sales, verkoop, verkopen, account, klant, prospect, sales_management, accountmanagement, salesprocessen, sales_missie, sales_visie, sales_strategie, sales_plan, verkoopmissie, verkoopstrategie, verkoopplan, leiden, coachen, managen, klantenbeheer, klantenportfolio, tender, marge, commercieel, binnendienst, buitendienst, vertegenwoordiger, accountmanager, key_account, sleutelklant, key_accountmanager, sales_advisor, verkoopadviseur, showroom, toonbank, balie, loket, social_selling, social_media, prospectie, offerte, telefonische_prospectie, offerte_schrijven, autoverkoop, time_management, commerciële_produktiviteit, CRM, klantenbestand, database, beursstand, hunter, farmer, fisher, suspect, onderhandelen, afsluiten, tegenwerpingen, klachten, bezwaren, prijsonderhandeling, topverkoper, transactioneel, consultatief, adviserend, co-creatie, inbound, upselling, cross_selling, front_office, back_office, in-the-field, on-the-floor, call_centre, marketing, marcom, marketing_communicatie, buyer

Met zinvolle informatie, die niet direct gekoppeld is aan je producten of diensten, bied je je doelgroepen een meerwaarde en "verbind" je ze met je organisatie. Dat is "content communicatie".

Het doel is divers: burgers, bezoekers, patiënten,... informeren, een imago opbouwen, de zichtbaarheid van je organisatie vergroten,... m.a.w. de basis van communicatie.

Dat content communicatie aan belang heeft gewonnen, komt door de hoeveelheid info die we op vandaag moeten verwerken. Om op te vallen, moet je info verstrekken die je doelgroep(en) waardevol en nuttig vinden.

Omschrijving

In deze training helpen we je je strategie bepalen en een concreet plan opmaken. In 12 duidelijke stappen kom je tot een resultaat waarmee je meteen aan de slag kan. Stap voor stap naar een eigen contentstrategie op jouw maat.

Wat kent men na het volgen van deze opleiding

- Je kan na deze training meteen aan de slag met je eigen contentstrategie

- Je kent je doelen, je doelgroepen, je gewenste resultaat

- Je kent de verantwoordelijkheden & rollen en de communicatietools om je strategie uit te voeren

- Je hebt een tool in handen om je strategie te monitoren en bij te sturen

Programma

- Fundament: missie, visie, positionering van je non-profit organisatie.

- Doelen: een organisatie- of projectdoel? Of een heel specifiek doel?

- Hindernissen: doel nog niet bereikt? Welke hindernissen moet je opruimen?

- Hindernis eliminator: wat moet je doen om je doel te bereiken? Waar optimaliseren?

- Persona's opstellen & de wensen bepalen

- Content: kernboodschap, thema's, issues

- Tactiek: hoe je plan uitvoeren?

- Communicatietools selecteren

- Resultaat: welk resultaat beoog je?

- Meten is weten: de meetinstrumenten

- Team: rollen & verantwoordelijkheden

- Strategie: samenbrengen van alle voorgaande stappen tot één strategie.

Methodologie

Stap voor stap naar een eigen contentstrategie op maat van jouw organisatie

Voor wie is deze opleiding bestemd

Voor zij die een rol opnemen in de communicatie van hun non profit of openbare organisatie.

Deze training wordt gefaciliteerd i.s.m. SBM

Voorkennis

geen voorkennis vereist

Docent

Tina Fabry is een experte in strategie, marketing en communicatie. Met meer dan 20 jaar ervaring in strategische functies in de communicatiewereld koppelt ze theorie en praktijk moeiteloos aan elkaar. Het resultaat zijn hands-on trainingen waarmee je meteen aan de slag kan.

Tina heeft een grote passie voor creatieve marketingstrategische communicatie en strategische creatieve concepten. Ze volgt alle nieuwe ontwikkelingen op de voet, volgt zelf opleidingen in binnen- en buitenland, en past haar kennis en vaardigheden dagelijks toe in haar eigen praktijk.


Opleiding van 4 sessies

Start:

08-03-2018, Gent

08-03-2018, Tramstraat 63, 9052 Zwijnaarde

Lesdata

Wegbeschrijving

Lesdata van deze opleiding: 8/03/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  8/03/2018 ( 13:30 - 16:30 )   |  15/03/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  15/03/2018 ( 13:30 - 16:30 )

Start:

08-05-2018, Kortrijk

08-05-2018, Doorniksesteenweg 220, 8500 Kortrijk

Lesdata

Wegbeschrijving

Lesdata van deze opleiding: 8/05/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  8/05/2018 ( 13:30 - 16:30 )   |  15/05/2018 ( 09:30 - 12:30 )   |  15/05/2018 ( 13:30 - 16:30 )

Prijs:

  • Openbare besturen, non profit en social profit : €  416.50 (excl. BTW)
  • Particulier : €  416.50 (excl. BTW)
  • Standaardtarief : €  595.00 (excl. BTW)

Onze partners

Met de steun van

© Copyright 2017 door Skilliant cvba| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden | m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België